صوتی و تصویری

معرفی iiyama از مانیتور 28 اینچی مدل XUB2893UHSU

شرکت iiyama از مانیتور جدید XUB2893UHSU رونمایی کرد. این محصول یک پنل 28 اینچی داشته که با طراحی لبه به لبه اش، برای پیکربندی چند مانیتور در ادارات و دفاتر خانگی مناسب است.

این مانیتور جدید از یک پنل 28 اینچی IPS LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می برد. این به کاربر اجازه می دهد تا فضای زیادی برای انجام چند وظیفه و در عین حال وضوح محتوا ارائه دهد. از سوی دیگر این مانیتور جدید روشنایی 300cd/m² را ارائه داده و نسبت کنتراست 1000 به 1، زمان پاسخ گویی 3 میلی ثانیه ای را فراهم می آورد.

برای سرعت و سهولت استفاده، XUB2893UHSU دارای یک هاب USB 4 پورت است که یک USB در آپ استریم و چهار پورت دان استریم است، بنابراین کاربران می توانند صفحه کلید و ماوس خود را به مانیتور وصل کنند. ورودی های HDMI و DisplayPort دیجیتال همراه با کنتراست و مقادیر روشنایی بالا، تضمین می کند که مانیتور عملکرد عالی را برای عکاسی و طراحی وب فراهم می کند.

مانیتور همچنین دارای یک پایه ارگونومیک با تنظیم ارتفاع، شیب، چرخشی و محوری است تا از راحتی و تنوع ارگونومیک پشتیبانی کند. فن آوری بدون لرزش و کاهش نور آبی باعث کاهش فشار و خستگی در چشم کاربران می شود و بهترین رفاه ممکن را برای استفاده زیاد تضمین می کند. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگ sRGB و 72 درصد NTSC اشاره کرد. قیمت و زمان عرضه مانیتور iiyama XUB2893UHSU اعلام نشده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا