سخت افزار

معرفی سریعترین کنترلر تک تراشه SM2320 برای SSDهای پرتابل اکسترنال

شرکت فناوری Silicon Motion امروز کنترلر SM2320 جدید خود را با عملکرد بالا، قدرت کم و راه حل مقرون به صرفه برای SSD های قابل حمل اکسترنال راه اندازی کرد. راه حل جدید کنترلر SM2320 با سخت افزار و فریمور یکپارچه و ویژگی های امنیتی سطح بالا طراحی شده که نیازهای کاربران کنسول بازی و نیازهای کم مصرف کاربران لپ تاپ را برآورده می کند.

بازار SSD قابل حمل اکسترنال به دلیل عملکرد، مصرف کم انرژی، قابلیت اطمینان و قابلیت حمل چنین دستگاه هایی با حافظه NAND در حال رشد است. مشتریان تجاری نظیر کینگستون تکنولوژی، کنترلر SM2320 را به SSD قابل حمل اکسترنال XS2000 جدید خود، و سایر ارائه دهندگان ماژول و فلش NAND طراحی شده، ارائه می کنند.

این کنترلر جدید همچنین دارای رابط USB 3.2 Gen 2، معماری کنترلر SSD پیشرفته و چهار کانال NAND بوده و سرعت خواندن 2000 مگابیت بر ثانیه و نوشتن متوالی 2100 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. SM2320 با حذف یک تراشه پل USB که معمولاً در سایر طرح های سنتی بیشتر مورد نیاز است، هزینه BOM و مصرف برق را کاهش می دهد.

کنترلر SM2320 شامل حفاظت از مسیر به پایان NANDXtend ECC Silicon Motion و پشتیبانی از حداکثر 4 ترابایت ظرفیت با استفاده از جدیدترین TLC و QLC NAND است. علاوه بر این، کنترلر SM2320 با ارائه رمزگذاری AES 256 بیتی، مطابقت کامل با مشخصات Opal Trusted Computing Group (TCG) و پشتیبانی کمکی از اثر انگشت، بالاترین سطح امنیت داده ها را فراهم می کند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا