شرکت فناوری Silicon Motion امروز کنترلر SM2320 جدید خود را با عملکرد بالا، قدرت کم و راه حل مقرون به صرفه برای SSD های قابل حمل اکسترنال راه اندازی کرد. راه حل جدید کنترلر SM2320 با سخت افزار و فریمور یکپارچه و ویژگی های امنیتی سطح بالا طراحی شده که نیازهای کاربران کنسول بازی و نیازهای کم مصرف کاربران لپ تاپ را برآورده می کند.

بازار SSD قابل حمل اکسترنال به دلیل عملکرد، مصرف کم انرژی، قابلیت اطمینان و قابلیت حمل چنین دستگاه هایی با حافظه NAND در حال رشد است. مشتریان تجاری نظیر کینگستون تکنولوژی، کنترلر SM2320 را به SSD قابل حمل اکسترنال XS2000 جدید خود، و سایر ارائه دهندگان ماژول و فلش NAND طراحی شده، ارائه می کنند.

این کنترلر جدید همچنین دارای رابط USB 3.2 Gen 2، معماری کنترلر SSD پیشرفته و چهار کانال NAND بوده و سرعت خواندن 2000 مگابیت بر ثانیه و نوشتن متوالی 2100 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. SM2320 با حذف یک تراشه پل USB که معمولاً در سایر طرح های سنتی بیشتر مورد نیاز است، هزینه BOM و مصرف برق را کاهش می دهد.

کنترلر SM2320 شامل حفاظت از مسیر به پایان NANDXtend ECC Silicon Motion و پشتیبانی از حداکثر 4 ترابایت ظرفیت با استفاده از جدیدترین TLC و QLC NAND است. علاوه بر این، کنترلر SM2320 با ارائه رمزگذاری AES 256 بیتی، مطابقت کامل با مشخصات Opal Trusted Computing Group (TCG) و پشتیبانی کمکی از اثر انگشت، بالاترین سطح امنیت داده ها را فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *