موبایل و تبلت

افشای گزینه های رنگی و حافظه سری گلکسی S22

همانطور که می دانید سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در اوایل سال آینده معرفی می کند. با این حال، نشت جدید گزینه های رنگ و میزان حافظه این سه پرچمدار آینده را آشکار می کند.

به ادعای Tipster Snoopy Tech، اطلاعات خرده فروشی نشان می‌دهد که هیچ تغییر قابل‌توجهی نسبت به دستگاه‌های S21 وجود ندارد – تلفن‌های معمولی و پلاس دارای 8 گیگابایت رم هستند، گزینه‌های 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی فقط برای اولترا رزرو شده‌اند.

گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس، در رنگ‌های سیاه و سفید، طلایی صورتی و سبز عرضه خواهد شد. گلکسی اس 22 اولترا نسخه‌های سیاه و سفید را نیز دریافت خواهد کرد و گزینه سوم آن قرمز تیره است. همچنین تفاوت‌هایی در فضای ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت، زیرا گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس که انتخابی بین 128 و 256 گیگابایت دارند. از سوی دیگر، اس 22 اولترا در دو مدل 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

تقریباً دو سال از زمانی که غول کره ای Galaxy S10+ Performance Edition را عرضه کرد، شاهد عرضه یک پرچمدار سامسونگ با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی بودیم. به نظر می رسد که علاقه به این موضوع به اندازه کافی بالا نبوده است که نیاز به پیگیری داشته باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا