همانطور که می دانید سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در اوایل سال آینده معرفی می کند. با این حال، نشت جدید گزینه های رنگ و میزان حافظه این سه پرچمدار آینده را آشکار می کند.

به ادعای Tipster Snoopy Tech، اطلاعات خرده فروشی نشان می‌دهد که هیچ تغییر قابل‌توجهی نسبت به دستگاه‌های S21 وجود ندارد – تلفن‌های معمولی و پلاس دارای 8 گیگابایت رم هستند، گزینه‌های 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی فقط برای اولترا رزرو شده‌اند.

گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس، در رنگ‌های سیاه و سفید، طلایی صورتی و سبز عرضه خواهد شد. گلکسی اس 22 اولترا نسخه‌های سیاه و سفید را نیز دریافت خواهد کرد و گزینه سوم آن قرمز تیره است. همچنین تفاوت‌هایی در فضای ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت، زیرا گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس که انتخابی بین 128 و 256 گیگابایت دارند. از سوی دیگر، اس 22 اولترا در دو مدل 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

تقریباً دو سال از زمانی که غول کره ای Galaxy S10+ Performance Edition را عرضه کرد، شاهد عرضه یک پرچمدار سامسونگ با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی بودیم. به نظر می رسد که علاقه به این موضوع به اندازه کافی بالا نبوده است که نیاز به پیگیری داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *