صوتی و تصویری

رونمایی بنکیو از مانیتور PD2705U با پشتیبانی از کنترلر OSD

بنکیو از مانیتور جدید BenQ PD2705U در چین رونمایی کرد. این یک پنل 27 اینچی است که دارای رزولوشن 4K UHD بوده  و از یک کنترلر OSD خارجی پشتیبانی می‌کند. بنکیو PD2705U یک محصول جدید به مجموعه نمایشگرهای PD این شرکت است که بین مانیتورهای 25 اینچی BenQ PD2500Q و 32 اینچی BenQ PD3220U قرار دارد.

PD2705U یک پنل 27 اینچی IPS با وضوح 4K UHD و عمق رنگ 10 بیتی داشته و دارای 99 درصد طیف رنگی sRGB و 1.07 میلیارد رنگ است. صفحه نمایش توسط کارشناسان گواهی رنگ IDEAlliance G7 در ایالات متحده کالیبره شده و همچنین توسط Pantone نیویورک تأیید شده است. گفته می شود که نمایشگر مانیتور به طور کامل در فاکتور آزمایش شده و 25 ناحیه صفحه نمایش به صورت جداگانه کالیبره شده است. این شرکت ادعا می کند که اطمینان حاصل کرده که روشنایی و دمای رنگ یکنواخت است و کنتراست قوی بین روشنایی و تاریکی ارائه می دهد.

درست مانند برخی از مانیتورهای اخیر سری PD، بنکیو PD2705U نیز دارای حالت M-Book است. رنگ‌های واقعی مک‌بوک را بازیابی می‌کند و در صورت استفاده، صفحه نمایش را برای کار با دو صفحه نمایش همگام‌سازی می‌کند. همچنین انحراف رنگی را کاهش می دهد و اعوجاج رنگ را کمتر تا حداقل می کند.

در مورد اتصال، این مانیتور دارای درگاه USB Type-C است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. این مانیتور را می توان به مک بوک، آی پد و سایر لپ تاپ های اپل متصل کرد. جالب اینجاست که این مانیتور دارای یک کنترلر خارجی OSD (روی صفحه نمایش) است که باعث می شود کاربران به راحتی روشنایی، کنتراست و سایر کنترل های روی صفحه را تغییر دهند. بنکیو PD2705U با قیمت بالای 659 دلار عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا