بنکیو از مانیتور جدید BenQ PD2705U در چین رونمایی کرد. این یک پنل 27 اینچی است که دارای رزولوشن 4K UHD بوده  و از یک کنترلر OSD خارجی پشتیبانی می‌کند. بنکیو PD2705U یک محصول جدید به مجموعه نمایشگرهای PD این شرکت است که بین مانیتورهای 25 اینچی BenQ PD2500Q و 32 اینچی BenQ PD3220U قرار دارد.

PD2705U یک پنل 27 اینچی IPS با وضوح 4K UHD و عمق رنگ 10 بیتی داشته و دارای 99 درصد طیف رنگی sRGB و 1.07 میلیارد رنگ است. صفحه نمایش توسط کارشناسان گواهی رنگ IDEAlliance G7 در ایالات متحده کالیبره شده و همچنین توسط Pantone نیویورک تأیید شده است. گفته می شود که نمایشگر مانیتور به طور کامل در فاکتور آزمایش شده و 25 ناحیه صفحه نمایش به صورت جداگانه کالیبره شده است. این شرکت ادعا می کند که اطمینان حاصل کرده که روشنایی و دمای رنگ یکنواخت است و کنتراست قوی بین روشنایی و تاریکی ارائه می دهد.

درست مانند برخی از مانیتورهای اخیر سری PD، بنکیو PD2705U نیز دارای حالت M-Book است. رنگ‌های واقعی مک‌بوک را بازیابی می‌کند و در صورت استفاده، صفحه نمایش را برای کار با دو صفحه نمایش همگام‌سازی می‌کند. همچنین انحراف رنگی را کاهش می دهد و اعوجاج رنگ را کمتر تا حداقل می کند.

در مورد اتصال، این مانیتور دارای درگاه USB Type-C است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. این مانیتور را می توان به مک بوک، آی پد و سایر لپ تاپ های اپل متصل کرد. جالب اینجاست که این مانیتور دارای یک کنترلر خارجی OSD (روی صفحه نمایش) است که باعث می شود کاربران به راحتی روشنایی، کنتراست و سایر کنترل های روی صفحه را تغییر دهند. بنکیو PD2705U با قیمت بالای 659 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *