سخت افزار

معرفی کیونپ از NAS رکمونت عمق کوتاه سری TS-x64eU

کیونپ، امروز رکمونت جدید NAS با عمق کوتاه – TS-x64eU را معرفی کرد. از این سری سه مدل TS-464eU 4-bay، TS-864eU 8-bay و TS-864eU-RP 8-bay با توان اضافی موجود است. سری TS-x64eU یک راه‌حل کامل پشتیبان‌گیری/بازیابی (لوکال، خارج از سایت و ابری) و یک دروازه ذخیره‌سازی ابری را در کنار ظرفیت ذخیره‌سازی قابل ارتقا و برنامه‌های غنی از ویژگی ارائه می‌کند.

TS-x64eU از یک پردازنده چهار هسته ای اینتل سلرون N5095/5105 (با سرعت 2.9 گیگاهرتز)، با موتور رمزگذاری Intel AES-NI و 4 گیگابایت حافظه DDR4 (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت دو کاناله) تغذیه می شود. با دو پورت 2.5 گیگابیت، TS-x64eU می تواند با پورت ترانکینگ به سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه دست یابد. TS-464eU دارای دو اسلات M.2 PCIe NVMe برای نصب NVMe SSD برای حافظه کش و فناوری لایه‌بندی خودکار Qtier یا Edge TPU برای عملکرد بهینه هوش مصنوعی است.

TS-864eU و TS-864eU-RP دارای یک اسلات PCIe Gen3 x2 برای نصب کارت QM2 یا کارت شبکه 2.5 GbE / 5 GbE / 10 GbE برای گسترش پتانسیل برنامه هستند. TS-x64eU از جدیدترین سیستم عامل QTS 5.0 با هسته سیستم به روز شده و رابط کاربری بهینه شده استفاده می کند. خروجی HDMI 1.4b تا 4K @ 30 هرتز را پشتیبانی می کند، که مزایای زیادی را برای برنامه هایی مانند تولید/ویرایش ویدیو یا طراحی صنعتی که به نمایشگر با وضوح بالا نیاز دارند، ارائه می دهد.

TS-x64eU همچنین موتور Intel OpenVINO AI را برای شناسایی سریعتر تصویر یکپارچه می کند. اسنپ شات های مبتنی بر بلوک، حفاظت و بازیابی داده‌ها را آسان‌تر می‌کنند و به طور موثر تهدیدهای باج‌افزار را کاهش می‌دهند. HBS (Hybrid Backup Sync) کارهای پشتیبان گیری لوکال/راه دور/ابری کارآمد را انجام می دهد. کیونپ این مدل ها را در دسترس مشتریانش قرار داده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا