کیونپ، امروز رکمونت جدید NAS با عمق کوتاه – TS-x64eU را معرفی کرد. از این سری سه مدل TS-464eU 4-bay، TS-864eU 8-bay و TS-864eU-RP 8-bay با توان اضافی موجود است. سری TS-x64eU یک راه‌حل کامل پشتیبان‌گیری/بازیابی (لوکال، خارج از سایت و ابری) و یک دروازه ذخیره‌سازی ابری را در کنار ظرفیت ذخیره‌سازی قابل ارتقا و برنامه‌های غنی از ویژگی ارائه می‌کند.

TS-x64eU از یک پردازنده چهار هسته ای اینتل سلرون N5095/5105 (با سرعت 2.9 گیگاهرتز)، با موتور رمزگذاری Intel AES-NI و 4 گیگابایت حافظه DDR4 (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت دو کاناله) تغذیه می شود. با دو پورت 2.5 گیگابیت، TS-x64eU می تواند با پورت ترانکینگ به سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه دست یابد. TS-464eU دارای دو اسلات M.2 PCIe NVMe برای نصب NVMe SSD برای حافظه کش و فناوری لایه‌بندی خودکار Qtier یا Edge TPU برای عملکرد بهینه هوش مصنوعی است.

TS-864eU و TS-864eU-RP دارای یک اسلات PCIe Gen3 x2 برای نصب کارت QM2 یا کارت شبکه 2.5 GbE / 5 GbE / 10 GbE برای گسترش پتانسیل برنامه هستند. TS-x64eU از جدیدترین سیستم عامل QTS 5.0 با هسته سیستم به روز شده و رابط کاربری بهینه شده استفاده می کند. خروجی HDMI 1.4b تا 4K @ 30 هرتز را پشتیبانی می کند، که مزایای زیادی را برای برنامه هایی مانند تولید/ویرایش ویدیو یا طراحی صنعتی که به نمایشگر با وضوح بالا نیاز دارند، ارائه می دهد.

TS-x64eU همچنین موتور Intel OpenVINO AI را برای شناسایی سریعتر تصویر یکپارچه می کند. اسنپ شات های مبتنی بر بلوک، حفاظت و بازیابی داده‌ها را آسان‌تر می‌کنند و به طور موثر تهدیدهای باج‌افزار را کاهش می‌دهند. HBS (Hybrid Backup Sync) کارهای پشتیبان گیری لوکال/راه دور/ابری کارآمد را انجام می دهد. کیونپ این مدل ها را در دسترس مشتریانش قرار داده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *