سخت افزار

رونمایی E Ink از نسل جدید ePaper رنگی با زمان رفرش بهبود یافته

به لطف آخرین نسخه فناوری E Ink Gallery که توسط E Ink طراحی شده، نسل بعدی eReaders در آستانه ارائه نمایش رنگی بسیار بهتر و سریعتر است. این شرکت به تازگی E Ink Gallery 3 را معرفی کرد، نسل جدید نمایشگرهای رنگی برای eReaders با پشتیبانی از طیف رنگی کامل؛ ذرات فیروزه ای، سرخابی زرد و سفید در هر پیکسل.

E Ink Gallery 3 بر بهبود دو جنبه اصلی خوانندگان دیجیتال تمرکز دارد: زمان تازه سازی و رزولوشن. E Ink می‌گوید نمایشگرهای مبتنی بر گالری 3 می‌توانند رنگ‌های سیاه و سفید را در 350 میلی‌ثانیه، همه رنگ‌ها در حالت سریع در 500 میلی‌ثانیه، حالت استاندارد در 750-1000 میلی‌ثانیه و بهترین حالت رنگ‌ها را در 1500 میلی‌ثانیه به‌روزرسانی کنند.

این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با نسل اول E Ink Gallery است که تا ده ثانیه طول می کشد تا در بهترین حالت رنگ به روز شود. از نظر رزولوشن، گالری 3 تراکم پیکسلی را از 150PPI به 300PPI رسانده و متن واضح تر و کیفیت تصویر بهتر را ارائه می دهد. یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه در E Ink Gallery 3 ورودی قلم با تاخیر 30 میلی ثانیه برای سیاه و سفید و چندین رنگ دیگر است. در نهایت، نمایشگرها یک چراغ جلوی جدید ComfortGaze با کاهش انتشار نور آبی را برای راحتی خواندن بهتر ارائه می دهند.

E Ink می گوید که این شرکت بیش از 100 میلیون دلار در تحقیق و توسعه گالری 3 سرمایه گذاری کرده و قصد دارد این فناوری را در هفته نمایش کالیفرنیا در 10 می 2022 به نمایش بگذارد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا