به لطف آخرین نسخه فناوری E Ink Gallery که توسط E Ink طراحی شده، نسل بعدی eReaders در آستانه ارائه نمایش رنگی بسیار بهتر و سریعتر است. این شرکت به تازگی E Ink Gallery 3 را معرفی کرد، نسل جدید نمایشگرهای رنگی برای eReaders با پشتیبانی از طیف رنگی کامل؛ ذرات فیروزه ای، سرخابی زرد و سفید در هر پیکسل.

E Ink Gallery 3 بر بهبود دو جنبه اصلی خوانندگان دیجیتال تمرکز دارد: زمان تازه سازی و رزولوشن. E Ink می‌گوید نمایشگرهای مبتنی بر گالری 3 می‌توانند رنگ‌های سیاه و سفید را در 350 میلی‌ثانیه، همه رنگ‌ها در حالت سریع در 500 میلی‌ثانیه، حالت استاندارد در 750-1000 میلی‌ثانیه و بهترین حالت رنگ‌ها را در 1500 میلی‌ثانیه به‌روزرسانی کنند.

این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با نسل اول E Ink Gallery است که تا ده ثانیه طول می کشد تا در بهترین حالت رنگ به روز شود. از نظر رزولوشن، گالری 3 تراکم پیکسلی را از 150PPI به 300PPI رسانده و متن واضح تر و کیفیت تصویر بهتر را ارائه می دهد. یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه در E Ink Gallery 3 ورودی قلم با تاخیر 30 میلی ثانیه برای سیاه و سفید و چندین رنگ دیگر است. در نهایت، نمایشگرها یک چراغ جلوی جدید ComfortGaze با کاهش انتشار نور آبی را برای راحتی خواندن بهتر ارائه می دهند.

E Ink می گوید که این شرکت بیش از 100 میلیون دلار در تحقیق و توسعه گالری 3 سرمایه گذاری کرده و قصد دارد این فناوری را در هفته نمایش کالیفرنیا در 10 می 2022 به نمایش بگذارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *