سخت افزار

رونمایی دی لینک از دانگل DWA-F18 VR مخصوص Meta Quest 2

شرکت دی لینک امروز از محصول جدید موردانتظار DWA-F18 VR خود رونمایی کرد؛ یک دانگل بی سیم که به طور خاص برای Meta Quest 2 در همکاری انحصاری با متا طراحی شده است. DWA-F18 VR Air Bridge پیوندهای بی‌سیم با بهترین کارایی بین Meta Quest 2 و رایانه/لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند و به هم ریختگی کابل‌ها را حذف کرده تا تجربه‌های بازی VR پیشرفته‌تر و ایمن‌تری را ارائه دهد.

سی‌جی چانگ، مدیر عامل شرکت D-Link توضیح داد:

در حالی که اتصال Meta Quest 2 از طریق رایانه/لپ تاپ عملکرد و کیفیت گرافیکی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، اکثر گیمرها از طریق روتر Wi-Fi خانگی یا یک روتر مخصوص بازی متصل می شوند. بسیاری از اتصالات روتر Wi-Fi خانگی می‌توانند ناپایدار باشند و احتمالاً توسط سایر دستگاه‌های Wi-Fi متصل خانگی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. روترهای بازی می توانند به طور قابل توجهی هزینه بیشتری داشته باشند، راه اندازی آن زمان بیشتری را صرف کنند و قطعا برای اتصال بهینه Meta Quest 2 تنظیم نشده اند.

DWA-F18 VR Air Bridge با فریمور پیشرفته Wi-Fi 6 دی لینک و الگوریتم‌های VR اختصاصی متا تعبیه شده تا اتصال بی‌سیم با تأخیر کم و کارایی Wi-Fi را بهبود بخشد. علاوه بر این، DWA-F18 دارای طراحی جمع و جور با نصب ساده و حفاظت از Wi-Fi WPA3 است تا به گیمرها اجازه می‌دهد ماجراجویی‌های واقعیت مجازی امن‌تر، نامحدود و کاملاً فراگیر را در متاورس تجربه کنند. DWA-F18 VR Air Bridge به زودی در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا