شرکت دی لینک امروز از محصول جدید موردانتظار DWA-F18 VR خود رونمایی کرد؛ یک دانگل بی سیم که به طور خاص برای Meta Quest 2 در همکاری انحصاری با متا طراحی شده است. DWA-F18 VR Air Bridge پیوندهای بی‌سیم با بهترین کارایی بین Meta Quest 2 و رایانه/لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند و به هم ریختگی کابل‌ها را حذف کرده تا تجربه‌های بازی VR پیشرفته‌تر و ایمن‌تری را ارائه دهد.

سی‌جی چانگ، مدیر عامل شرکت D-Link توضیح داد:

در حالی که اتصال Meta Quest 2 از طریق رایانه/لپ تاپ عملکرد و کیفیت گرافیکی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، اکثر گیمرها از طریق روتر Wi-Fi خانگی یا یک روتر مخصوص بازی متصل می شوند. بسیاری از اتصالات روتر Wi-Fi خانگی می‌توانند ناپایدار باشند و احتمالاً توسط سایر دستگاه‌های Wi-Fi متصل خانگی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. روترهای بازی می توانند به طور قابل توجهی هزینه بیشتری داشته باشند، راه اندازی آن زمان بیشتری را صرف کنند و قطعا برای اتصال بهینه Meta Quest 2 تنظیم نشده اند.

DWA-F18 VR Air Bridge با فریمور پیشرفته Wi-Fi 6 دی لینک و الگوریتم‌های VR اختصاصی متا تعبیه شده تا اتصال بی‌سیم با تأخیر کم و کارایی Wi-Fi را بهبود بخشد. علاوه بر این، DWA-F18 دارای طراحی جمع و جور با نصب ساده و حفاظت از Wi-Fi WPA3 است تا به گیمرها اجازه می‌دهد ماجراجویی‌های واقعیت مجازی امن‌تر، نامحدود و کاملاً فراگیر را در متاورس تجربه کنند. DWA-F18 VR Air Bridge به زودی در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *