موبایل و تبلت

تبلت مقاوم Oukitel RT3 معرفی شد

اوکیتل اولین تبلت 8 اینچی خود را با نام Oukitel RT3 وارد بازار کرد. این مینی تبلت دارای شاسی مقاوم است و می تواند در شرایط سخت و سخت کار کند. بیایید به جزئیات، قیمت و در دسترس بودن آن نگاهی بیندازیم.

Oukitel RT3 یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی IPS با روشنایی 400 نیت و ضد خش دارد. این گجت دارای یک پوشش لاستیکی است که محافظت بیشتری را فراهم می کند. این تبلت به دلیل دارا بودن گواهینامه های IP68/IP69K و MIL-STD-810H، ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد ضربه، مقاوم در برابر سقوط و مقاوم در برابر لرزش است.

این تبلت مجهز به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو P22 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را تا 1 ترابایت افزایش داد. ماژول دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی سونی IMX519 و فلاش LED است که برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز در شرایط روشن و کم نور عالی است. همچنین شما یک سنسور دوربین جلو 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی دارید.

از سایر مشخصات این تبلت می توان به اندروید 12، بلندگوهای دوتایی، بلوتوث 5.3، وای فای 4G/5G، اسکن بارکد، OTG و سازگاری با کیسه ابزار اشاره کرد. این تبلت مقاوم قرار است با قیمت 499.99 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا