اوکیتل اولین تبلت 8 اینچی خود را با نام Oukitel RT3 وارد بازار کرد. این مینی تبلت دارای شاسی مقاوم است و می تواند در شرایط سخت و سخت کار کند. بیایید به جزئیات، قیمت و در دسترس بودن آن نگاهی بیندازیم.

Oukitel RT3 یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی IPS با روشنایی 400 نیت و ضد خش دارد. این گجت دارای یک پوشش لاستیکی است که محافظت بیشتری را فراهم می کند. این تبلت به دلیل دارا بودن گواهینامه های IP68/IP69K و MIL-STD-810H، ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد ضربه، مقاوم در برابر سقوط و مقاوم در برابر لرزش است.

این تبلت مجهز به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو P22 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را تا 1 ترابایت افزایش داد. ماژول دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی سونی IMX519 و فلاش LED است که برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز در شرایط روشن و کم نور عالی است. همچنین شما یک سنسور دوربین جلو 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی دارید.

از سایر مشخصات این تبلت می توان به اندروید 12، بلندگوهای دوتایی، بلوتوث 5.3، وای فای 4G/5G، اسکن بارکد، OTG و سازگاری با کیسه ابزار اشاره کرد. این تبلت مقاوم قرار است با قیمت 499.99 دلار در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *