نمایشگاه CES 2023 تاکنون بسیار جالب بوده است. چندین برند نوآوری های درجه یک و محصولات جدید خود را در این رویداد به نمایش گذاشته اند. ریزر که یک برند شناخته شده سبک زندگی برای گیمرها است، لپ تاپ های Blade 16 و Blade 18 خود را نیز وارد بازار کرده است. لپ تاپ جدید دارای مجموعه ای از مشخصات ارتقا یافته همراه با سخت افزار قدرتمند است. Blade 18 همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ 18 اینچی است.

ریزر بلید 16 دارای صفحه نمایش 16 اینچی و بلید 18 دارای صفحه نمایش 18 اینچی مینی ال ای دی دو حالته با قابلیت HDR با حداکثر روشنایی 1000 نیت و زمان پاسخگویی کمتر از 3 میلی ثانیه است. این نمایشگر همچنین با تغییر حالت دوگانه بومی ارائه می‌شود که امکان انتخاب یکپارچه بین حالت‌های Creator و Gamer را برای متناسب با برنامه مورد نظر فراهم می‌کند.

حالت Gamer وضوح را به FullHD+ و نرخ تازه‌سازی را به 240 هرتز تغییر می‌دهد در حالی که حالت Creator وضوح را به UHD+ و نرخ تازه‌سازی صفحه را به 120 هرتز می‌برد. جدا از اندازه صفحه نمایش، هر دو لپ تاپ مشخصات صفحه نمایش یکسانی دارند و دارای پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core i9 HX، پردازنده های گرافیکی سری RTX 40 انویدیا با حداکثر 175 وات TGP و حافظه قابل ارتقا DDR5 5600MHz هستند

فناوری‌های منحصر به فرد خنک‌کننده محفظه بخار ریزر نیز توسط این برند معرفی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که این گجت خنک می‌ماند و با حداکثر پتانسیل خود کار می‌کند. این لپ تاپ دارای شاسی کلاسیک نازک و سبک ریزر بوده که ظاهری زیبا به آن بخشیده است. از نظر هزینه و در دسترس بودن، بلید 16 حدود 2699 دلار قیمت دارد، در حالی که Blade 18 قیمتی معادل 2899 دلار دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *