پس از هشت سال و 12 میلیون فروش، دنباله Cities: Skylines در راه است. Cities: Skylines II قرار است در سال 2023 برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و کنسول های سری ایکس باکس توسط توسعه دهنده اصلی Colossal Order و ناشر Paradox Interactive منتشر شود.

شبیه ساز جدید مجموعه ابزارها و مکانیک های گسترده ای را ارائه می دهد و مهمتر از همه برای جامعه موجود این سری، از قابلیت های مودینگ پیشرفته پشتیبانی می کند. Cities: Skylines II به بازیکنان این امکان را می دهد تا دهکده های کوچک را به کلان شهرهای شلوغ تبدیل کنند و سپس سیستم های دقیق ساخت و ساز، حمل و نقل، صنعت و اقتصادی را پیاده سازی کنند.

Cities: Skylines اصلی در سال 2015 منتشر شد و جای خالی EA پس از راه‌اندازی ناامیدکننده Sim City را پر کرد. Colossal Order از زمان عرضه به‌طور مداوم سازنده شهر خود را به‌روزرسانی کرده است: علاوه بر دارایی‌های قابل خرید، این سیم‌ ده‌ها بسط گیم‌پلی خط اصلی دریافت کرده که سیستم‌های آن را برای صنعت، آموزش، پارک‌ها و فرودگاه‌ها بازسازی کرده‌اند. The Cities: Skylines جدید امروز کاملاً متفاوت از بازی سال 2015 به نظر می رسد.

مدها و دارایی‌های انجمن بخش بزرگی از داستان موفقیت Cities: Skylines هستند. صدها هزار دارایی رایگان و ساخته شده توسط کاربر برای بازی در Steam موجود است و محبوب‌ترین حالت‌های آن بیش از 2 میلیون مشترک دارد که مکانیک‌های ضروری مانند جاده‌سازی و مدیریت ترافیک را بهبود می‌بخشد. این بازی تنها در سال 2022 بیش از 5.5 میلیون بازیکن جدید جذب کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *