کنسول و بازی

بازی Cities: Skylines II در سال 2023 منتشر می شود

پس از هشت سال و 12 میلیون فروش، دنباله Cities: Skylines در راه است. Cities: Skylines II قرار است در سال 2023 برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و کنسول های سری ایکس باکس توسط توسعه دهنده اصلی Colossal Order و ناشر Paradox Interactive منتشر شود.

شبیه ساز جدید مجموعه ابزارها و مکانیک های گسترده ای را ارائه می دهد و مهمتر از همه برای جامعه موجود این سری، از قابلیت های مودینگ پیشرفته پشتیبانی می کند. Cities: Skylines II به بازیکنان این امکان را می دهد تا دهکده های کوچک را به کلان شهرهای شلوغ تبدیل کنند و سپس سیستم های دقیق ساخت و ساز، حمل و نقل، صنعت و اقتصادی را پیاده سازی کنند.

Cities: Skylines اصلی در سال 2015 منتشر شد و جای خالی EA پس از راه‌اندازی ناامیدکننده Sim City را پر کرد. Colossal Order از زمان عرضه به‌طور مداوم سازنده شهر خود را به‌روزرسانی کرده است: علاوه بر دارایی‌های قابل خرید، این سیم‌ ده‌ها بسط گیم‌پلی خط اصلی دریافت کرده که سیستم‌های آن را برای صنعت، آموزش، پارک‌ها و فرودگاه‌ها بازسازی کرده‌اند. The Cities: Skylines جدید امروز کاملاً متفاوت از بازی سال 2015 به نظر می رسد.

مدها و دارایی‌های انجمن بخش بزرگی از داستان موفقیت Cities: Skylines هستند. صدها هزار دارایی رایگان و ساخته شده توسط کاربر برای بازی در Steam موجود است و محبوب‌ترین حالت‌های آن بیش از 2 میلیون مشترک دارد که مکانیک‌های ضروری مانند جاده‌سازی و مدیریت ترافیک را بهبود می‌بخشد. این بازی تنها در سال 2022 بیش از 5.5 میلیون بازیکن جدید جذب کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا