همانطور که انتظار می رفت، اپل امروز جدیدترین هدفون بیتس را به نام استودیو بادز پلاس با قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، عمر باتری بیشتر و یک نسخه شفاف جدید و جذاب معرفی کرد. هدفون جدید بیتس دارای یک تراشه سفارشی “Beats Proprietary Platform” است که از همگام شدن تک لمسی با دستگاه های اپل، پشتیبانی Hey Siri و Apple Find My و همچنین تعویض دستگاه از طریق iCloud پشتیبانی می کند.

نکته جدید در اینجا این است که هدفون با Google Fast Pair، ردیابی دستگاه Google Find My Device و همچنین سوئیچ صوتی بین طیف وسیع تری از دستگاه ها و سیستم عامل ها نیز سازگار می باشد. اپل ادعا می کند که حذف نویز فعال و پیکاپ صوتی در حین تماس در هدفون به لطف میکروفون های 3 برابر بزرگتر بسیار بهبود یافته اند. همچنین از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنید.

استودیو بادز پلاس حداکثر تا 9 ساعت پخش رتبه بندی شده و اپل ادعا می کند که تا 36 ساعت عمر باتری با جعبه شارژ USB-C دارد. شارژ سریع 5 دقیقه ای به شما یک ساعت گوش دادن می دهد. استودیو بادز پلاس در رنگ‌های شفاف، مشکی و عاجی عرضه می‌شود. قیمت 170 دلار / 180 پوند / 200 یورو تعیین شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *