گجت و پوشیدنی

هدفون بیتس استودیو بادز پلاس با عمر باتری بیشتر معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، اپل امروز جدیدترین هدفون بیتس را به نام استودیو بادز پلاس با قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، عمر باتری بیشتر و یک نسخه شفاف جدید و جذاب معرفی کرد. هدفون جدید بیتس دارای یک تراشه سفارشی “Beats Proprietary Platform” است که از همگام شدن تک لمسی با دستگاه های اپل، پشتیبانی Hey Siri و Apple Find My و همچنین تعویض دستگاه از طریق iCloud پشتیبانی می کند.

نکته جدید در اینجا این است که هدفون با Google Fast Pair، ردیابی دستگاه Google Find My Device و همچنین سوئیچ صوتی بین طیف وسیع تری از دستگاه ها و سیستم عامل ها نیز سازگار می باشد. اپل ادعا می کند که حذف نویز فعال و پیکاپ صوتی در حین تماس در هدفون به لطف میکروفون های 3 برابر بزرگتر بسیار بهبود یافته اند. همچنین از صدای فضایی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنید.

استودیو بادز پلاس حداکثر تا 9 ساعت پخش رتبه بندی شده و اپل ادعا می کند که تا 36 ساعت عمر باتری با جعبه شارژ USB-C دارد. شارژ سریع 5 دقیقه ای به شما یک ساعت گوش دادن می دهد. استودیو بادز پلاس در رنگ‌های شفاف، مشکی و عاجی عرضه می‌شود. قیمت 170 دلار / 180 پوند / 200 یورو تعیین شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا