نرم افزار و اینترنت

ChatGPT با ارتقای GPT-4 Turbo هوشمندتر می شود

OpenAI به طور رسمی ارتقاء GPT-4 Turbo را برای کاربران پولی ChatGPT ارائه کرده  و توانایی های نوشتن، کدنویسی و استدلال آن را تقویت می کند. این ارتقا که در X (توئیتر سابق) اعلام شد، در هنگام استفاده از ChatGPT، پاسخ‌های مستقیم، مختصر و محاوره‌ای‌تر را نوید می‌دهد. این با پاسخی به پست OpenAI مطابقت دارد، که نشان‌دهنده دور شدن از خروجی‌های پرمخاطب و بالقوه تکراری است.

این اولین باری نیست که GPT-4 Turbo تیتر خبرها می شود. در ماه نوامبر، OpenAI ادغام خود را با چت ربات هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت و مولد تصویر DALL-E 3 اعلام کرد و به کاربردهای گسترده تر آن اشاره کرد. خود ارتقاء پیشرفت های قابل توجهی را به همراه دارد. GPT-4 Turbo اکنون می تواند شش برابر بیشتر از 50 صفحه به داده های متنی دسترسی داشته باشد و آن را پردازش کند.

این پایگاه دانش گسترده‌تر اجازه می‌دهد تا درخواست‌های پیچیده‌تر کاربر و پاسخ‌های بالقوه ظریف‌تر را ارائه دهد. علاوه بر این، GPT-4 Turbo اکنون می‌تواند برای تصاویر شرح‌ها و توضیحات تولید کند و حتی درخواست‌های تبدیل متن به گفتار را انجام دهد. اما یادگیری به همین جا ختم نمی شود! از زمان معرفی اولیه خود، GPT-4 Turbo پایگاه دانش خود را بیشتر تقویت کرده است.

GPT-4 Turbo که در ابتدا در آوریل 2023 (یک جهش قابل توجه از قطع داده های GPT-4 در سپتامبر 2021) محدود شده بود، اکنون می تواند تا دسامبر 2023 به اطلاعات دسترسی داشته باشد و آنها را پردازش کند. این تضمین می‌کند که کاربران به‌روزترین نتایج و بینش‌ها را دریافت کنند. ارتقاء GPT-4 Turbo نشان دهنده یک جهش قابل توجه به جلو برای ChatGPT است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا