OpenAI به طور رسمی ارتقاء GPT-4 Turbo را برای کاربران پولی ChatGPT ارائه کرده  و توانایی های نوشتن، کدنویسی و استدلال آن را تقویت می کند. این ارتقا که در X (توئیتر سابق) اعلام شد، در هنگام استفاده از ChatGPT، پاسخ‌های مستقیم، مختصر و محاوره‌ای‌تر را نوید می‌دهد. این با پاسخی به پست OpenAI مطابقت دارد، که نشان‌دهنده دور شدن از خروجی‌های پرمخاطب و بالقوه تکراری است.

این اولین باری نیست که GPT-4 Turbo تیتر خبرها می شود. در ماه نوامبر، OpenAI ادغام خود را با چت ربات هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت و مولد تصویر DALL-E 3 اعلام کرد و به کاربردهای گسترده تر آن اشاره کرد. خود ارتقاء پیشرفت های قابل توجهی را به همراه دارد. GPT-4 Turbo اکنون می تواند شش برابر بیشتر از 50 صفحه به داده های متنی دسترسی داشته باشد و آن را پردازش کند.

این پایگاه دانش گسترده‌تر اجازه می‌دهد تا درخواست‌های پیچیده‌تر کاربر و پاسخ‌های بالقوه ظریف‌تر را ارائه دهد. علاوه بر این، GPT-4 Turbo اکنون می‌تواند برای تصاویر شرح‌ها و توضیحات تولید کند و حتی درخواست‌های تبدیل متن به گفتار را انجام دهد. اما یادگیری به همین جا ختم نمی شود! از زمان معرفی اولیه خود، GPT-4 Turbo پایگاه دانش خود را بیشتر تقویت کرده است.

GPT-4 Turbo که در ابتدا در آوریل 2023 (یک جهش قابل توجه از قطع داده های GPT-4 در سپتامبر 2021) محدود شده بود، اکنون می تواند تا دسامبر 2023 به اطلاعات دسترسی داشته باشد و آنها را پردازش کند. این تضمین می‌کند که کاربران به‌روزترین نتایج و بینش‌ها را دریافت کنند. ارتقاء GPT-4 Turbo نشان دهنده یک جهش قابل توجه به جلو برای ChatGPT است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *