موبایل و تبلت

هواوی از گوشی میت RS پورشه دیزاین رونمایی کرد

برند گوشی های پورشه دیزاین هواوی، از سال پیش، یکی از برند گران قیمت و لوکس این شرکت به حساب می آمد. حالا هواوی با همکاری پورشه دیزاین، از نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی میت ۱۰ پورشه دیزاین با نام Huawei Mate RS PorscheDesign رونمایی کرد.

این گوشی از نمایشگر 6 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 بهره می برد. برخلاف پی 20، در بالای صفحه گوشی خبری از بریدگی نیست.در پنل پشتی، شاهد استفاده از پنل‌های شیشه‌ای و فریم فلزی هستیم و همین موضوع باعث شده است تا میت RS پورشه دیزاین طراحی براق داشته باشد. میت RS پورشه دیزاین در دو رنگ مشکی و قرمز روانه‌ی بازار خواهد شد.

این مدل موفق به دریافت گواهی IP67 شده است که مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب و گردوغبار افزایش می‌دهد. یکی از ویژگی های موجود در میت RS پورشه دیزاین، بهره‌گیری آن از حسگر اثر انگشت دوگانه است؛ بدین مفهوم که برای نخستین بار در بین گوشی‌های هواوی، در کنار حسگر اثر انگشت موجود در پنل پشت، نمونه‌ای دیگری نیز زیر نمایشگر قرار این محصول قرار دارد.

میت R3 همانند پی 20 پرو از دوربین سه گانه پشتی بهره می برد. ماژول دوربین سه گانه با همکاری لایکا توسعه یافته از وجود یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. از قابلیت های این دوربین می توان به زوم هیبریدی 5 برابری، ویدیو 960 فریم در ثانیه و هوش مصنوعی اشاره نمود.

تراشه قدرتمند اختصاصی هواوی کرین 970 در این گوشی قدرت پردازشی را تامین کرده و در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراهی می کند. گوشی میت RS پورشه دیزاین از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سوپر شارژ استفاده می کند.  قیمت مدل 256 گیگابایت گوشی، 1695 یورو و قیمت مدل 512 گیگابایتی آن 2095 یورو اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا