شیائومی امروز در کنفرانس خبری خود از لپ تاپ مخصوص بازی جدید با قیمتی مناسب با نام Mi Gaming Laptop پرده برداری کرد. لپ تاپ جدید شیائومی، نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی دارد و به پردازنده اینتل نسل هفتم Core i7 یا i5 مجهز شده است.

میزان حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت بوده و حافظه ذخیره سازی آن ترکیبی از یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی و همچنین یک ترابایت حافظه‌ی HDD است. لپ تاپ گیمینگ Mi Gaming Laptop با کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 یا GTX 1050 Ti همراه خواهد شد.

شیائومی در مراسم رونمایی از سیستم خنک کننده دستگاه به شدت تعریف کرد و خبر داد که پیشرفته‌ترین در نوع خود است.  این محصول به یک قابلیت موسوم به «توربو کولینگ» مجهز شده است. هنگامی که دستگاه داغ است، کافیست که تنها با فشار دادن یک دکمه، سیستم خنک کننده آن را فعال کنید. این خنک کننده شروع به کار کرده و در مدت 10 دقیقه، دمای دستگاه را تا 3 یا 5 درجه پایین می آورد

این لپ تاپ دارای بلندگوی Hi-Res Audio 2 x 3W بوده و تجربه صدای دالبی را برای کاربر فراهم می کند. فروش این دستگاه از ماه اپریل آغاز خواهد شد. قیمت مدل اول با پردازنده core i5 و کارت گرافیک NVIDIA GTX 1050 Ti برابر با 960 دلار و مدل دوم Intel Core i7 + NVIDIA GTX 1060 برابر 1450 دلار خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *