موبایل و تبلت

اپل نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را رونمایی کرد

اپل امروز به طور رسمی مدل قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را رونمایی کرد. مدل جدید هر دو گوشی قرار است از 10 آپریل در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

عرضه محصولات قرمز رنگ اپل به همکاری چندین ساله آنها با نهاد (RED) و برند (Product (RED بر می گردد و بخشی از درآمد آنها صرف هزینه درمان بیماری‌های خاص در دنیا می‌شود. هدف اپل از فروش محصولات قرمز با برند RED کمک به موسسه‌ی خیریه‌ی The Global Fund است که به درمان بیماری‌هایی نظیر ایدز، سل و مالاریا کمک می‌کند.

برند (Product (RED گروه حامی مبارزه با HIV در آفریقاست که سال 2006 توسط “Bono” از گروه U2 و فعال “ONE Campaign” با نام “Bobby Shriver” تاسیس شده است. این شرکت با ارائه مجوز استفاده از نام خود به دیگر شرکت‌ های خصوصی، کوشش‌ ها برای مبارزه با HIV در هشت کشور آفریقایی غنا، کنیا، لسوتو، رواندا، سوازیلند، آفریقای جنوبی، تانزانیا و زامبیا را برجسته می‌کند. طی سال‌های اخیر، اپل چندین نسخه قرمز از کاورهای محافظ، آیپدها و آیپادهای خود را با این رنگ مخصوص عرضه کرده بود و سال گذشته نیز برای اولین بار، آیفون 7 را با این رنگ در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

محصولات جدید کمپانی اپل از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه های معمولی ندارد و از چیپست A11 Bionic، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. پشت شیشه‌ای قرمز رنگ نسخه‌ی جدید آیفون‌های اپل با فریم‌ آلومینیومی این نسخه‌ها که به رنگ قرمز درآمده‌اند، هماهنگی خاصی دارد. همچنین باید به نشان نقره‌ای اپل در پشت گوشی و همچنین پنل مشکی رنگ جلو اشاره کرد که ترکیب آن با رنگ قرمز فریم و پنل پشتی، زیبایی خاصی را به این گوشی‌ هوشمند بخشیده است.

به گفته شرکت اپل، هر دو نسخه با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهند شد. دو مدل آیفون ۸ قرمز رنگ به ترتیب قیمتی ۶۹۹ و ۸۴۹ دلاری خواهند داشت و آیفون ۸ پلاس قرمز رنگ نیز با قیمت ۷۹۹ و ۹۴۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا