سخت افزار

امکان پشتیبانی از Surface Dial روی صفحه سرفیس پرو 4 فراهم شد

مایکروسافت سرانجام آپدیت جدیدی را برای تبلت سرفیس پرو 4 منتشر کرده که امکان پشتیبانی از گجت Surface Dial را روی صفحه سرفیس پرو 4 به ارمغان می آورد.

اکتبر 2016، مایکروسافت وعده داده بود که Surface Dial به طور کامل روی سرفیس پرو 4 پشتیبانی خواهد کرد و اوایل سال 2017 تاریخ عرضه آن اعلام شده بود و در نهایت امروز این قابلیت برای کاربران فراهم شده است. مایکروسافت همواره پشتیبانی بسیار خوبی از خانواده سرفیس داشته است. این شرکت از یک سو با ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری عملکرد این دستگاه‌ها را به‌صورت پیوسته بهبود داده است. از سوی دیگر شکل طراحی و ساخت لوازم جانبی این خانواده به‌گونه‌ای بوده که امکان استفاده از آنها در کلیه محصولات این خانواده وجود دارد.

برای مثال سرفیس پن جدید که همراه با سرفیس پرو 2017 معرفی شد با کلیه محصولات خانواده سرفیس اعم از سرفیس لپ‌تاپ، سرفیس بوک 1 و 2، سرفیس پرو 4، سرفیس استودیو و … سازگار است. مثال دیگری از این هماهنگی سرفیس دایل است که برای اولین بار همراه با سرفیس استودیو معرفی شد. این گجت نوآورانه که در عملا شیوه تعامل ما با کامپیوترها را متحول کرده است در تمامی محصولات خانواده سرفیس قابل استفاده است.

برای دریافت این به‌روزرسانی‌ها کافی است به بخش تنظیمات ویندوز مراجعه کرده و از بخش Windows Update  آنها را دریافت کنید یا اینکه به این صفحه از سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا