هواوی به تازگی از جدیدترین مدل گوشی هوشمند سری آنر با نام Honor 10 پرده برداری کرد. این گوشی هوشمند جدید قرار است با قیمت 415 دلار به بازار عرضه شود. هواوی آنر 10، نمایشگر 5.84 اینچی با بریدگی در بالا و نسبت ابعاد تصویر 19 به 9 دارد. نمایشگر گوشی از رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل و تراکم ۴۳۲ پیکسل بر اینچ بهره می برد. سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته است. همانند هواوی پی 20، این گوشی نیز از پردازنده کرین 970 استفاده کرده و مقدار حافظه رم گوشی 6 گیگابایت و مقدار حافظه ذخیره سازی آن 64 گیگابایت می باشد. با این حال محصول جدید آنر از وجود اسلات کارت حافظه بهره نمی‌برد.

به لحاظ نرم افزاری، این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8.1 عرضه می شود. آنر ۱۰ در پشت گوشی از وجود یک دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی مونوکروم است. دوربین سلفی نیز از وجود سنسور ۲۴ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. عملکرد دوربین سلفی آنر ۱۰ در زمان ثبت تصاویر پرتره، نظیر آیفون اپل است.

دوربین اصلی و سلفی آنر ۱۰ از هوش مصنوعی برای انجام تنظیات استفاده می‌کنند. در مورد ثبت ویدیو، دوربین اصلی قادر است تصاویری با رزولوشن 4K ثبت کند؛ حال آنکه دوربین سلفی ویدیو‌ی فول اچ‌دی ثبت می‌کند. آنر ۱۰ از یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که می‌توان از طریق کابل USB‌ نوع C آن را در کمتر از ۲۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کرد. آنر ۱۰ با پشتیبانی از دو اسلات سیم‌کارت در رنگ‌های بنفش، آبی، سیاه و خاکستری به فروش می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *