موبایل و تبلت

گوگل برخی ویژگی های موجود در گلکسی S24 را به پیکسل ها آورد

گوگل امروز یک Pixel Feature Drop شگفت‌انگیز در ماه ژانویه منتشر کرد و چندین ویژگی جدید را برای دستگاه‌های پیکسل به ارمغان آورد. اینها شامل برخی از مواردی است که قبلاً در گلکسی S24 اخیراً معرفی شده بود. بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به چیزهای جدید برای کاربران پیکسل بیندازیم.

سنسور دمای پیشرفته پیکسل 8 پرو

سنسور دمای مرموز پیکسل 8 پرو اکنون می تواند برای اندازه گیری دمای بدن انسان استفاده شود. کاربران می‌توانند با یکپارچه‌سازی اختیاری برای ردیابی در اپلیکیشن فیت بیت، گوشی را به سمت خود یا دیگران نشانه بگیرند.

Circle to Search روی گوشی‌های پیکسل

با January feature drop، یکی از ویژگی‌های تحسین‌شده گلکسی اس 24، Circle to Search، راه خود را به دستگاه‌های پیکسل باز کرده است. این ابزار مجهز به هوش مصنوعی گوگل به کاربران این امکان را می دهد که دایره هایی را در اطراف عناصر روی هر صفحه (فیلم، تصویر، متن) بکشند تا جستجوی اطلاعات را آغاز کنند. با این حال، تنها در گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 و 8 پرو در دسترس خواهد بود.

فوتوموجی

کاربران اکنون می توانند پیامی را در Google Messages فشار داده و نگه دارند، یک عکس را انتخاب کنند و از گوشی خود بخواهند که به طور خودکار آن را به یک ایموجی منحصر به فرد برای واکنش های فوری تبدیل کند. در پیکسل 3a به بعد در دسترس خواهد بود.

ویژگی Magic Compose

Magic Compose که قبلاً معرفی شده بود سرانجام در اختیار کاربران پیکسل 8 و 8 پرو قرار گرفت. Magic Compose گزینه‌های پاسخ شخصی و خلاقانه به پیام‌های متنی را پیشنهاد می‌کند.

Quick Share

سامسونگ همکاری خود را با گوگل برای سرویس اشتراک گذاری فایل پیش فرض اندروید که اکنون Quick Share نامیده می شود، اعلام کرد. این ویژگی اکنون در دستگاه‌های پیکسل با نماد اشتراک‌گذاری سریع جدید منتشر می‌شود.

ویژگی سوئیچینگ بی‌وقفه صدا در پیکسل بادز پرو

کاربران پیکسل بادز پرو با افزودن سوئیچینگ خودکار دستگاه، اتصال بهبود یافته ای به دست آورده اند. هدفون ها به طور یکپارچه پخش صدا را بین دستگاه های متصل منتقل می کنند، مانند تغییر از موسیقی در تبلت به تماس با تلفن. این ویژگی‌های جدید اکنون در دسترس هستند، بنابراین کاربران پیکسل می‌توانند مراقب به‌روزرسانی‌ها باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا