اچ پی به تازگی از دو لپ تاپ سری EliteBook و ProBook مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی و راهی بازار کرده است. سری لپ تاپ EliteBook 700 با پردازنده AMD Ryzen 3, 5, 7 و حافظه رم تا 32 گیگابایت عرضه می شود. همچنین این لپ تاپ دارای حافظه ذخیره سازی تا 256 گیگابایت و نمایشگر 15.6 اینچی دارد. هر سه مدل دارای گرافیک Vega و یک دوربین را با یک شاتر در اختیار شما قرار می‌دهند.

اچ پی هم‌چنین یک دوربین مادون قرمز برای ویندوز هلو و یک ویژگی متمرکز بر حریم خصوصی که صفحه نمایش را غیر قابل خواندن برای دیگران می‌کند، اضافه کرده است. سری HP EliteBook هم‌چنین دارای یک کانکشن اختیاری Thunderbolt و پشتیبانی از فناوری پهنای باند بی‌سیم 4G LTE است. قیمت سری لپ تاپ HP Elitebook 700 از 999 دلار آغاز می شود.

سری لپ تاپ HP ProBook 645 G4 تمام مشخصات پیکربندی سری EliteBook 700  را دارد اما با این تفاوت که دستگاه دارای حافظه M.2 SSD تا 1 ترابایت یا 1 ترابایت هارد دیسک 7200rpm است. هم‌چنین، HP ProBook تست استاندارد نظامی را انجام داده و دارای امنیت درجه بندی سازمانی است.قیمت HP ProBook 645 G4 Notebook از 759 دلار شروع می‌شود. هر دو دستگاه دارای ویندوز 10 از پیش نصب شده هستند و در ماه می در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *