اچ پی به تازگی از محصولات جدید 2018 خانواده Envy شامل چند لپ تاپ پریمیوم، دسکتاپ و AIO رونمایی کرد. این شرکت چند روز پیش نسل جدید کامپیوترهای سری الیت خود را معرفی کرد. سری الیت اچ پی محصولاتی با تمرکز بر کاربران سازمانی و اهالی کسب‌وکار هستند.

تمامی کامپیوترهای جدید این خانواده به نرم‌افزار HP Command Center تجهیز شده‌‌اند که امکان مدیریت عملکرد دستگاه، میزان صدای فن‌ دستگاه و دمای دستگاه را با استفاده از فناوری CoolSense این شرکت ممکن کرده است. طبق معمول، در اینجا سیستم صوتی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) و تکنولوژی نمایشگر Sure View نیز وجود دارد.

لپ تاپ اچ پی انوی 13 (HP Envy 13) از طراحی فلزی و پردازنده نسل هشتمی سری U اینتلهمراه با کارت گرافیک Nvidia MX150 برخوردار است. این لپ تاپ همچنین شامل الگوی طراحی Damascus نیز هست که معمولا برای ساخت تیغه‌ی شمشیر و چاقو‌های ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. حاشیه‌ها به خوبی باریک هستند و ال جی این اطمینان را به شما می‌دهد که همچنان یک وبکم را در بالای نمایشگر این لپ تاپ در اختیار خواهید داشت.

با توجه به علاقه کاربران امروزی به دستگاه‌های تبدیل پذیر که امکان بهره‌مندی حداکثری از قابلیت ویندوز اینک را فراهم آورند، دل نسخه جدید لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر انوی 13 را نیز معرفی کرده است. Envy x360 لپ‌تاپی تبدیل پذیر است که مشخصات تقریبا مشابهی با انوی 13 دارد. در کنار تفاوت لولای دستگاه، انوی یک تغییر عمده را در این مدل درنظر گرفته است. انوی ایکس 360 به پردازنده‌های رایزن 5 و رایزن 7 AMD تجهیز شده و در نتیجه از کارت‌های گرافیک سری وگا این شرکت نیز بهره می‌برد.

اما مدل بزرگ‌تر این لپ تاپ با نام ایکس 360 15 (HP Envy X360 15) به شما اجازه می‌دهد تا بین پردازنده‌های AMD Ryzen و Intel Core‌ یکی را برگزینید. نمایشگر 15.6 اینچی این کامپیوتر در مدل‌های Full HD‌ و 4K همراه با تکنولوژی Sure View عرضه می‌شود. متاسفانه برخی از قابلیت‌هایی که در لپ تاپ های 15 اینچی پریمیوم می‌توانیم ببینیم نظیر کارت گرافک مجزا یا یک پردازنده 45 وات را نمی‌توان در این محصول یافت؛ با این حال انوی ایکس 360 15 همچنان محصولی با کارایی عالی است.

گزینه‌ی بعدی اچ پی انوی 17 (HP Envy 17) است. این لپ‌تاپ نیز با نسل هشتم پردازنده‌های سری U اینتل و کارت گرافیک مستقل NVIDIA GeForce MX150 با 2 گیگابایت حافظه گرافیکی عرضه شده است. آنچه که مسلم است این مشخصات سخن‌افزاری برای دستگاهی 17 اینچی چندان فریبنده به‌نظر نمی‌آیند. این لپ‌تاپ در بخش درگاه‌ها گزینه‌های کاملا متنوعی نظیر سه درگاه USB 3.1 Type A و یک درگاه USB 3.1 Type-C و درگاه HDMI 2.0 را به‌همراه دارد.

کامپیوترهای سری انوی همواره شامل چند کامپیوتر AIO نیز بوده‌اند. این شرکت در نسل جدید انوی سنت همیشگی خود را حفظ کرده و چند مدل AIO بسیار جذاب را معرفی کرده است. یکی از اینها یک AIO با نمایشگری 17 اینچی و مدل دیگر با نمایشگر 34 اینچی خمیده است. هر دو مدل به پردازنده نسل هشتمی Core i7-8700T تجهیز شده‌اند، که در حقیقت پردازنده‌هایی 45 واتی و کاملا قدرتمند هستند. هر دو کامپیوتر با کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce 1050 با 4 گیگابایت حافظه گرافیکی همراه شده‌اند.

بدنه این دو AIO دارای پرداخت ویژه‌ای است که حس چوب را به کاربر القا می‌کند. اچ پی اعلام کرده این دو کامپیوتر اولین AIOs دنیا هستند که از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا نیز پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت باعث جذاب‌تر شدن این دو کامپیوتر شده است، چرا که بسیاری از کاربران کامپیوترهای AIO را در اتاق نشیمن قرار می‌دهند، از این حیث امکان استفاده از آنها به‌عنوان بلندگوی هوشمند آمازون نیز ممکن شده است. با توجه به قابلیت تعامل کورتانا با الکسا، به احتمال زیاد در ادامه شاهد عرضه بیشتر محصولاتی اینگونه خواهیم بود.

سرانجام باید به کامپیوتر دسکتاپی اچ پی انوی دسکتاپ (HP Envy Desktop) اشاره کرد که از لبه‌های گرد برش داده شده با الماس برخوردار است. این دسکتاپ از پردازنده‌های نسل هشتمی 65 وات Intel Core قدرت می‌گیرد و از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 با ظرفیت 8 گیگابایتی GDDR5 برخوردار است.

تمامی کامپیوترهای مدل 2018 اچ پی انوی قرار است از ماه جاری به فروش برسند. قیمت پایه انوی 13 حدود 1000 دلار، انوی 360 13 حدود 760 دلار، مدل AMD ان وی 360 15 حدود 750 دلار و مدل اچ پی آن 870 دلار، اچ پی ان وی 17 حدود 1050 دلار و کامپیوتر دسکتاپی این شرکت 800 دلار است. همچنین کامپیوتر همه کاره Envy Aio 27 با قیمت 1340 دلار و مدل 34 اینچی آن نیز با قیمتی نامشخص از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *