موبایل و تبلت

ایسوس گوشی میان رده ZenFone 5Q را معرفی کرد

ایسوس امروز از گوشی هوشمند میان رده ZenFone 5Q با قیمت 300 دلار رونمایی کرده که مجهز به چهار دوربین می باشد.

ذنفون 5Q از صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی پلاس از نوع IPS با رزولنش 2160 در 1080 پیکسل بهره می برد. تراشه تعبیه شده از نوع کوالکام اسنپدراگون 630 (هشت هسته پردازشی با معماری 14 نانومتری) بوده و پردازشگر گرافیکی آن Adreno 508 می باشد. این گوشی همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی به آن نیرو می دهد.

گوشی جدید ایسوس به حسگر اثر انگشت قرار گرفته در قاب پشتی مجهز شده و از سیستم عامل اندروید اوریو با رابط کاربری ZenUI 5.0 بهره می گیرد. ذنفون 5Q از 2 دوربین اصلی به همراه 2 دوربین سلفی بهره می برد. هر دو مجموعه دوربین ها قادر به ثبت تصاویر فوق عریض 120 درجه ای هستند. به این ترتیب می توانید تصاویر سلفی عریض با گروه دوستانتان بگیرید. همچنین دوربین های دیگر این گوشی شامل یک 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 در عقب و یک حسگر 20 مگاپیکسلی ساخت سونی در جلو است. از قابلیت هایی نظیر فیلم برداری 4K و سیستم تثبیت کننده تصویر 3 محوره اشاره نمود.

از امکانات ارتباطی گوشی جدید کمپانی تایوانی می توان به بلوتوث 4.2، وای فای، NFC و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. ایسوس رنگ های مشکی، سفید و قرمز را برای این گوشی در نظر گرفته با قیمت 299 دلار روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا