یکی از بزرگترین انتقاداتی که در اواخر زمان وان پلاس وارد شده این است که پرچمداران آن بسیار گران شده اند و این مغایر با مفهوم “پریمیوم اقتصادی” است که این شرکت از بدو ورود علاقه زیادی به آن پیدا کرده است. وان پلاس با سری Nord N خود دوباره به ساخت گوشی هایی با امکانات متوسط و قیمت متوسط پرداخت و اولین نورد با استقبال گرم مواجه شد. متأسفانه وان پلاس نورد در ایالات متحده در دسترس نبود، گرچه موارد دیگر مانند N10 و N100 وجود داشت. امروز، این شرکت گوشی Nord N200 5G را معرفی کرده است؛ یک گوشی 240 دلاری که از 25 ژوئن در آمریکای شمالی در دسترس قرار می گیرد.

با این قیمت، N200 5G به N100 سال گذشته نزدیکتر است. این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 6.49 اینچی فول اچ دی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات است. در پشت گوشی دوربین سه گانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو قرار گرفته است. همچنین این گوشی مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 480 5G با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای افزایش میزان فضای ذخیره سازی اشاره کرد.

در مقایسه با Moto G Stylus که اخیراً عرضه شده، Nord N200 همان پردازنده اسنپدراگون 480 را دارد اما موتو حافظه رم و فضای بیشتری را ارائه می دهد. در حالی که نمایشگر نورد N200 دارای نرخ تازه سازی بالاتر بوده، G Stylus دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت ابعاد 20.5: 9 است. 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *