نسل جدید گوشی‌ هوشمند از سری آنر با نام Honor 10 GT رونمایی شد که از وجود ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. گوشی «آنر ۱۰ جی‌تی» (Honor 10 GT) یک مدل ارتقا یافته نسبت به آخرین گوشی بالا رده‌ی این شرکت یعنی «آنر ۱۰» است که اردیبهشت ماه همین امسال به بازار عرضه شد. این گوشی پرچمدار ماه آینده در بازار چین عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های آنر ۱۰ جی‌تی علاوه‌بر حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی باید به صفحه‌‌نمایش ۵.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۲٬۲۸۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل اشاره کرد، سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز در کلید هوم آن جای دارد. آنر ۱۰ جی‌تی، بریدگی کوچکی در لبه‌ی بالای نمایشگر خود دارد، این بریدگی از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

در پشت دستگاه هم دو دوربین ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی به کار رفته است که از هوش مصنوعی برای عملکرد بهتر بهره می‌برد. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی آنر ۱۰ جی‌تی از طریق درگاه USB-C و با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع اختصاصی هواوی به سرعت شارژ می‌شود.

قیمت رسمی این گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما با توجه به ظاهر و مشخصات مشابه با آنر ۱۰ انتظار می‌رود قیمت آنر ۱۰ جی‌تی تنها کمی بیش‌تر از  ۲۵۹۹ یوان (۳۹۱٫۴۲ دلار) باشد. طبق اعلام هوآوی این گوشی سوم مرداد در بازار چین عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *