موبایل و تبلت

امتیاز DxOMark دوربین سلفی آیفون 12 پرو منتشر شد

آیفون 12 پرو یکی از چهار گوشی هوشمند برتر بوده که امسال توسط اپل به بازار عرضه شده است. این مدل اخیراً توسط DXOMARK برای نمایشگر و دوربین بررسی شده است. اکنون، این شرکت یک بررسی برای دسته سلفی منتشر کرده است که در آن گوشی در رتبه هفتم جدول قرار دارد و با کسب 98 امتیاز با ASUS Zenfone 6 رابطه برقرار می کند.

آیفون 12 پرو با یک سنسور 12 مگاپیکسلی 1/3.6 اینچی همراه دیافراگم f/2.2 در جلو ارائه می شود. این دوربین برای محاسبه عمق با سنسور SL 3D همراه است. این گوشی قادر به ضبط فیلم های 4K Dolby Vision HDR با سرعت 24/30/60 فریم در ثانیه و فیلم های FHD با سرعت 120 فریم در ثانیه است. سخت افزار دوربین OIS ندارد و از این رو دستگاه از gyro-EIS استفاده می کند.

دوربین این گوشی توانست امتیاز کلی 98 را در بررسی های DxOMark کسب کند. همچنین در بخش عکسبرداری و فیلمبرداری توانست به ترتیب امتیاز 101 و 93 را کسب کند. طبق بررسی، دوربین سلفی آیفون 12 پرو، تصاویری را با نوردهی دقیق در چهره هایی با کیفیت پوست ارائه می دهد. تصاویر تولید شده در نورپردازی های روشن تا محیط داخلی بسیار دقیق هستند و حتی نویز در سوژه های درون کانون نیز در نور شدید به خوبی کنترل می شود.

این حتی به لطف حسگر اضافی تخمین دقیق عمق را در حالت بوکه ارائه می دهد. با این حال، نویز در پس زمینه قابل مشاهده است. همچنین در بعضی سناریوها با دامنه دینامیکی بالا، گهگاه های تعادل سفید و بریدگی هایی وجود دارد. بعلاوه ، هنگام استفاده از حالت فلاش ، نوردهی کاهش می یابد و از آنجا که دوربین با فوکوس ثابت همراه است ، سوژه های دور تار هستند.

در مورد فیلمبرداری، این تلفن می تواند کلیپ های دقیق را با دامنه دینامیکی گسترده و تعادل رنگ سفید دقیق ضبط کند. اگرچه مصنوعات کمی وجود دارد، اثرات باقیمانده حرکت هنگام راه رفتن شروع می شود و نویز قابل مشاهده در سطح کم نور است. به عبارت ساده تر ، دوربین جلوی آیفون 12 پرو با برخی کاستی ها مانند سایر گوشی های هوشمند شاخص موجود در بازار عملکرد بسیار خوبی دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا