موتورولا سرانجام طی رویدادی در شهر شیکاگو از پرچمدار جدید خود با نام موتو زد 3 یا Moto Z3 با ماژول اتصال به شبکه 5G رونمایی کرد.  موتو زد 3 طراحی مشابه گوشی‌های قبلی سری موتو زد را دارد و به این ترتیب از بدنه باریک شیشه‌ای با یک ماژول برآمده دایره‌ای شکل استفاده می‌کند.

حسگر اثر انگشت این گوشی در کناره بدنه و با دکمه پاور ترکیب شده است. این گوشی در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. موتو زد 3 نمایشگری 6 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18 به 9 دارد. موتو زد 3 به دوربین اصلی دوگانه مجهز بوده، سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی رنگی با دیافراگم f/2.0 و پیکسل‌های ۱.۲۵ میکرونی و سنسور دوم ۱۲ مگاپیکسلی مونوکروم می باشد. دوربین جلوی گوشی نیز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و زاویه دید ۸۴ درجه است.

پردازنده تعبیه شده در این گوشی از نوع کوالکام اسنپدراگون 835 بوده و در کنار تراشه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. برای تامین اجزای سخت افزار، موتورولا از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. سیستم پیش فرض موتو زد 3، اندروید 8.1 اوریو بوده و در رنگ مشکی سرامیکی به‌صورت اختصاصی برای اپراتور ورایزن آمریکا عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی ۴۸۰ دلار و زمان عرضه آن هم ۲۵ مردادماه اعلام شده است.

موتورولا در کنار موتو زد 3 از یک ماژول جدید MotoMod هم رونمایی کرد که قابلیت اتصال به شبکه 5G را به گوشی می‌آورد. این ماژول درون خود به مودم X50 کوالکام و همچنین یک باتری اضافه ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و هنگامی که ورایزن فناوری 5G‌ را همه‌گیر کرد می‌توانید با این ماژول به آخرین نسل از شبکه‌های مخابراتی تلفن همراه متصل شوید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *