کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه آگوست سرویس Xbox Game Pass اعلام شد

مایکروسافت به تازگی، بازی های رایگان ماه آگوست مشترکین سرویس Xbox Game Pass اعلام کرد. این یک سرویسی که به کاربرانش اجازه می‌دهد با پرداخت ماهیانه 10 دلار به بیش از 100 بازی بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشند.

بازی‌های HITMAN Season 1، RUINER و Ryse: Son of Rome‌ از جمله عناوین اضافه‌شده به Game Pass هستند. 4 بازی دیگر نیز شامل Dead Rising 2، Dandara، The Escapists: The Walking Dead و Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure می‌شوند. چند بازی دیگر نیز شامل Dead Rising 2، Dandara، The Escapists: The Walking Dead و Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure می‌شوند.

در وبسایت رسمی ایکس باکس اعلام شده که علاوه بر بیش 100 عنوانی که پیش از در Game Pass حضور داشتند، با Ryse: Son of Rome ماجراجویی خود در روم باستان را آغاز کنید، در Ruiner مانع رخ‌دادن یک توطئه Cyberpunk شوید، در Dead Rising 2 و The Escapists: The Walking Dead به نبرد با زامبی‌ها بروید، قراردادهای مخنلف برای به قتل رساندن افراد را درHITMAN Season 1 به اتمام برسانید و در Dandara یک ماجراجویی اکشن را تجربه کنید. در آخر نیز می‌توانید با تجربه بازیKinect Rush: A Disney Pixar Adventure ساعاتی را با خانواده خود به بازی‌کردن بگذرانید.

با عضویت در خدمات ماهانه ارایه شده تحت غالب Xbox Game Pass  بازیکنان این امکان را خواهند داشت که به لیستی متغیر شامل چیزی بیش از 100 بازی دیجیتال، شامل بازی‌های اکس باکس وان و اکس باکس 360، دسترسی داشته باشند. علاوه بر اینکه می‌توانید برای تجربه آسان این بازی‌ها آن‌ها را مستقیما روی کنسول خود دانلود کنید، می‌توانید از تخفیف‌هایی که برای تعدادی بازی خاص و برخی از به‌روزرسانی‌ها افزودنی های ارایه می شود نیز برخوردار شوید. هزینه ماهیانه Xbox Game Pass برابر با 9.99 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا