موبایل و تبلت

موتورولا P30 با تراشه اسنپدراگون 636 رونمایی شد

موتورولا P30 سرانجام به طور رسمی معرفی شد. پیش از این خبرهای مختلفی از این گوشی در رسانه درز کرده بود، اما اکنون پیش فروش این گوشی با قیمتی حدود 300 دلار آغاز شده است.

موتورولا P30 به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آیفون ایکس دارد. موتورولا P30 نمایشگر 6.2 اینچی IPS LCD دارد و رزولوشنی برابر با 2246 در 1080 پیکسل ارائه می کند. نمایشگر این گوشی که بریدیگی عریضی دارد با نسبت تصویر ۱۹:۹ ارائه شده و به همین خاطر فضا در بخش پایین نمایشگر دستگاه فراهم شده تا لوگوی شرکت را هم در خود جای دهد. در دل دستگاه پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 636 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 509 قرار دارد. میزان حافظه رم دستگاه 6 گیگابایت بوده و در دو نسخه با ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۳۰۳ و ۳۶۰ دلار عرضه می شوند. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی با کارت میکرو اس دی روی گوشی تعبیه شده است.

قرارگیری ماژول دوربین دوگانه اصلی این گوشی از آیفون X تبعیت گرفته، اما از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی که توسط OmniVision توسعه یافته، بهره می برد. لنز اصلی دارای دیافراگم f/1.8 بوده و لنز دوم آن دیافراگم f/2.2 دارد. از قابلیت های این دوربین می توان به PDAF، فیلم برداری 1080p و پس زمینه بلور اشاره کرد. دوربین سلفی موتورولا پی 30 هم از سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده شده است.

همچنین موتورولا از رابط کاربری ZUI 4.0 لنوو برای سیستم عامل آن (اندروید ۸.۰ اوریو) برای گوشی جدید خود استفاده کرده است.  یک باتری نسبتا کم حجم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیازش را تامین می کند. همین امر موجب شده که وزن این موبایل علیرغم جثه نسبتا بزرگ آن در کمترین میزان ممکن یعنی ۱۷۰ گرم بماند. موتورولا P30 قرار است که در قالب سه رنگ مشکی روشن، سفید یخی و سرخ رنگ به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا