گجت و پوشیدنی

ال‌جی از هدست‌های جدید سری Tone مجهز به گوگل اسیستنت معرفی کرد.

با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه ایفا 2018، ال جی از جدیدترین هدست های خود با نام Tone Platinum SE و Tone Ultra SE پرده برداشت. این دو هدست قرار است در نمایشگاه به نمایش درآیند.

هدست ال‌جی TONE Platinum SE یکی از جدیدترین مدل‌های سری TONE است که به دستیار گوگل و قابلیت ترجمه گوگل (Google Translate) با فشار یک کلید مجهز شده است. کاربران می‌توانند دستیار گوگل را بدون گفتن عبارت (OK Google) فعال کنند تا سریع‌تر به این قابلیت دسترسی داشته باشند و هوش مصنوعی پاسخگویی بیشتری داشته باشد. این ویژگی مفید در هنگام استفاده از سرویس‌هایی نظیر ترجمه گوگل آشکار می‌شود. بنابراین، دیگر به گفتن عبارت محرکی مانند اوکی گوگل نیاز نیست و برقراری ارتباط به زبان دیگر سریع‌تر و طبیعی‌تر از قبل خواهد بود.

بخش میله تعادل صدایی واضح با فرکانس بسیار بالا ایجاد می‌کند و درایور داینامیک صدای بم را تقویت می‌کنند. این هدست تنها ۵۴٫۳ گرم وزن دارد و ۳۵۰ ساعت در حالت آماده به کار یا استندبای خواهد ماند. هدست جدید ال‌جی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

هدست جدید دیگر با نام ال‌جی TONE Ultra SE از بلندگوی مونوی خارجی علاوه بر گوشی برخوردار است. کاربران با استفاده از بلندگوهای خارجی قادر خواهند بود تماس تلفنی برقرار کنند و بدون حذف صدای محیط همچنان به آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهند. این هدست برای آنهایی ایده‌آل است که می‌خواهند نسبت به صدای پیرامون خود هوشیار باشند. گوشی‌های این هدست از فناوری بلندگوی پیشرفته و چهارلایه بهره می‌برد که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یکی مانند لایه پلیمر با غلاف فلزی قادر است صدای بالای واضح و صدای بم کامل‌تری را منتشر کند.

هدست TONE Ultra SE ال‌جی با صدای JBL Signature Sound که فقط ۴۴٫۱ گرم وزن دارد و ۳۸۰ ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد.  هر دو هدست TONE Platinum SE و  TONE Ultra SE از میکروفون‌های دوگانه MEMS برخوردار هستند که صدایی فوق‌العاده واضح را منتشر کرده و از برنامه کاربردی Tone & Talk برای تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا