لنوو در نمایشگاه ایفا 2018 از اولترابوک جدید خود با نام Yoga Book رونمایی کرده که از دو نمایشگر بهره می برد. در محصول جدید، لنوو صفحه کلید Halo را با یک صفحه نمایش e-ink جایگزین کرده است. علاوه بر نمایش یک صفحه کلید جالب و دوست داشتنی در هنگام نیاز، این صفحه نمایش e-ink همچنین می‌تواند برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی، اسناد، صفحات وب و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

نکته جالب‌تراین که این صفحه همچنین یک صفحه نمایش لمسی است که از ورودی قلم نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان از ان برای نقاشی، یادداشت برداری و غیره استفاده کرد. علاوه بر این موارد، لنوو بازخورد لمسی در هنگام تایپ کردن روی این نمایشگر e-ink جدید را نیز بهبود داده است.

یوگابوک C930 قرار است مهرماه با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به بازار عرضه شود و حالا فقط یک نسخه ویندوزی دارد. صفحه‌نمایش اصلی این لپ‌تاپ اندازه ۱۰.۸ اینچی و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد و پنل e-ink نیز با وضوح بسیار خوب فول اچ‌دی همراه است. لولای این مدل همان‌طور که از نامش پیداست قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و استفاده به عنوان تبلت (از هر کدام از صفحه‌نمایش‌ها) را دارد.

لنوو همچنین این دستگاه را به یک ویژگی جدید و بسیار جالب توجه به نام “knock to open” مجهز کرده است. با این ویژگی، هنگامی که دستگاه در حالت بسته قرار داشته باشد، تنها با ضربه زدن روی آن، دستگاه خود به خود باز خواهد شد، به طوری که شما به راحتی می‌توانید آن را به طور کامل باز کنیدیوگابوک C930 با پردازنده نسل هفتمی Core i5-7Y54 یا Core m3-7Y30 به همراه ۴ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و دو درگاه USB-C عرضه می‌شود. لنوو همچنین یک نسخه LTE از این لپ‌تاپ را نیز بعداً عرضه خواهد کرد.

 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *