گجت و پوشیدنی

رونمایی سامسونگ از سه هدفون بی‌سیم برند AGK

سامسونگ به تازگی از سه هدفون جدید بی‌سیم شامل یک ایرفون، یک هدفون روی گوشی و یک هدفون نویزکنسلینگ با نام Y100, Y500 و N700NC معرفی کرده است.

مدل های Y100 و Y500 دارای ویژگی فناوری Ambient Aware هستند که اجازه می‌دهد در صورت نیاز بتوانید صدای محیط اطراف خود را نیز در کنار موسیقی بشنوید، درحالیکه مدل NC700N از قابلیت نویزکنسلینگ بهره برده که به کاربر اجازه می دهد تا میزان صدای محیط اطراف خود را کنترل کنید.

مدل Y100 و Y500 قیمتی معادل 99.95 و 149.95 دلار و مدل N700NCs هم قیمتی معادل 350 دلار دارد. AKG Y100‌ با وزن اندک ۲۴ گرمی بسیار راحت و ایمن است و باتری آن‌ها با ۲ ساعت شارژ ۸ ساعت موسیقی مداوم پخش خواهد کرد. این ایرفون در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز با ریموت کنترل و میکروفون عرضه می‌شود.

Y500 را می‌توانید به‌صورت همزمان به دو دستگاه متصل کرده و تنها با فشردن یک دکمه بین آن‌ها سوییچ کنید. این هدفون‌ها همچنین تشخیص می‌دهند چه زمانی آن‌ها را از روی سرتان برمی‌دارید و به‌صورت خودکار موسیقی را متوقف خواهند کرد. دوام شارژ این مدل ۳۳ ساعت و مدت لازم برای شارژ نیز ۲.۵ ساعت عنوان شده است. این هدفون ۲۳۰ گرمی با قیمت ۱۵۰ دلار و در رنگ‌های مشکی، صورتی، آبی و سبز عرضه می‌شود.

N700NC با ایرپدهای بزرگ و راحت بی‌شک یک مدل Over-Ear محسوب می‌شود و می‌توانید میزان نویزکنسلینگ را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید. این هدفون‌ها پس از ۲ ساعت شارژ شدن می‌توانند تا ۲۰ ساعت با نویزکنسلینگ فعال و ۳۶ ساعت بدون آن موسیقی پخش کنند. گقتنی است که قرار است مدل های Y500 و Y100 در بازار آمریکا از طریق اپراتورهای آمازون، AKG، اسپرینت و موارد دیگر به فروش برسد. از سوی دیگر مدل N700NC قرار است فقط از طریق آمازون، AKG و سامسونگ عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا