سونی به تازگی از پلی استیشن کلاسیک خود رونمایی کرد و این موضوع برای طرفداران سونی بسیار هیجان بود. این محصول به همراه 20 بازی متنوع از پیش نصب شده، نسخه ی جدیدی از پلی استیشن 1 را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول جدید سونی، به مناسبت تولد 24 سالگی پلی استیشن 1 در 3 دسامبر عرضه خواهد شد.

پلی‌استیشن کلاسیک با ۲۰ بازی در حافظه خود عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به فاینال فانتزی VII، تکن ۳ و Ridge Racer Type 4 اشاره کرد. این مینی کنسول همچنین با دو کنترلر (معمولی و نه Dual Shock) با درگاه USB عرضه خواهد شد. مثل بسیاری از مینی کنسول‌های دیگر در جعبه پلی‌استیشن کلاسیک خبری از آداپتور نیست اما می‌توانید آن را با شارژر معمولی گوشی هوشمندتان به برق متصل کنید.

برای راه اندازی این کنسول کافی است تا کابل HDMI را به تلویزیون وصل نمایید و از بازی خود لذت ببرید. این محصول ژاپنی با قیت 99 دلار به همراه دو دسته ی بازی و 20 بازی پیش فرض، در تاریخ 3 دسامبر عرضه خواهد شد و خاطرات شیرینی را برای کاربران یادآور خواهد شد. اگر شما هم از طرفداران این محصول سونی هستید و با آن خاطره دارید، می توانید خاطرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *