شیائومی به طور رسمی از گوشی ردمی نوت 6 پرو (Redmi Note 6 Pro) با چهار دوربین رونمایی کرد.

ردمی نوت 6 پرو اولین گوشی شیائومی محسوب می‌شود که به 4 دوربین قدرت گرفته از فناوری هوش مصنوعی تجهیز شده است. در قاب پشتی این محصول شاهد تعبیه دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی هستیم که به ترتیب دارای گشادگی دیافراگم f/1.9 و f/2.2 هستند. دوربین اصلی همچنین از پیکسل‌های 1.25 میکرومتری بهره می‌برد و از فناوری فشرده سازی Dual Pixel AF نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی دارای دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی هست که قادر به ثبت تصاویری با افکت بوکه با دامنه دینامیکی بالا می‌باشد.

شیائومی محصول جدیدش را به نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD به همراه بریدگی بالای نمایشگر مجهز کرده که توسط پوشش گوریلا گلس 2.5 بعدی محافظت می شود. شرکت سازنده مدعی است که این پنل دارای بریدگی، 86 درصد قاب جلویی را پوشش داده و قادر به ارائه روشنایی 500 نیتی هست.

قدرت پردازشی این گوشی از تراشه هشته هسته ای اسنپدراگون 636 تامین شده و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. وظیفه تامین انرژی اجزای سخت افزار، برعهده باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته و با عمر شارژ دهی 8.5 ساعته در حالت اجرای ممتد ویدئو است.

لازم به ذکر است که شرکت سازنده به هر فردی که ردمی نوت 6 پرو را در تایوان پیش‌خرید کند، یک دستبند می بند 2 هم هدیه خواهد داد. این گوشی قرار است با پایه قیمت 215 دلاری در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و صورتی راهی بازار شود

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *