AOC، یکی از شرکت های مطرح در تکنولوژی ساخت مانیتور، از جدیدترین مانیتور منحنی برای کسب و کار یا به صورت خانگی معرفی کرد. مانیتور جدید 32 اینچی این شرکت C32V1Q نام دارد.

این مانیتور هم اکنون با قیمت 229 دلار از طریق آمازون قابل تهیه است. C32V1Q که جدیدترین مانیتور منحنی AOC محسوب می شود، دارای یک طراحی مینیمالیستی با بدنه ی مشکی براق و پایه های نقره ای بوده و به طور کلی طراحی بی نظیری را ارائه کرده است. نمایشگر باریک و منحنی با طراحی بدون فریم در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

مانیتور C32V1Q از رزولوشن تصویر 1920 در 1080 پیکسل و نرخ بازسازیفریم 60 هرتز بهره می برد. همچنین زاویه دید 178 درجه به کاربران امکان دید مناسب و دقت یکنواخت در تمام زوایا را خواهد داد.

این صفحه نمایش دارای نسبت کنتراست 1:20000000 بوده و زمان پاسخگویی آن 4 میلی ثانیه است. این نمایشگر دارای درگاه های VGA، DisplayPort و HDMI بوده و به کلیه دستگاه های صوتی و تصویری قابل اتصال خواهد بود.

در این نمایشگر، تکنولوژی LowBlue برای کاهش خستگی و آسیب چشم ارائه شده و با فناوری Flicker Free شاهد کاهش سوسو زدن در این نمایشگر خواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *