گجت و پوشیدنی

رونمایی شیائومی از ایرپاد بیسیم AirDot با پشتیبانی از بلوتوث 5.0

شیائومی برای رقابت با اپل، از نسل ایرپاد بیسیم خود با نام AirDot پرده برداشت. این ایرفون‌ها اولین محصولات مبتنی بر استاندارد بلوتوث ۵.۰ هستند که این استاندارد ارتباط یک‌دست‌تر، سینک بهتر و بهبود عمر باتری را به ارمغان می‌آورد.

همچنین از لحاظ قیمت تفاوت چشمگیری با ایرپاد‌های اپل دارد و تنها ۲۸ دلار قیمت گذاری شده‌ است (ایرپاد اپل ۱۵۹ دلار است). این هدفون تنها ۴.۲ گرم وزن دارد. شیائومی ادعا کرده که این دستگاه می‌تواند تا ۴ ساعت استفاده‌ی پیوسته شارژدهی داشته باشد.

شیائومی‌ در بدنه‌ی این ایرفون‌ها دکمه‌ای تعبیه نکرده بلکه ایردات از پنل لمسی بهره می‌برد که کاربران برای تنظیم شدت صدا، جواب دادن به تماس‌ها یا بی‌صدا کردن آن‌ها در میان تماس، می‌توانند از این پنل لمسی بهره ببرند.

همچنین این ایرفون‌ها در هنگام اتصال به گوشی‌های شیائومی می‌توانند از دستیار دیجیتالی این شرکت هم بهره ببرند که فعلا فقط از زبان چینی پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی شیائومی، بعد از بیرون آوردن یکی از ایردات‌ها از محفظه‌ی شارژ، ارتباط بین آن‌ها برقرار می‌شود.

AirDot شیائومی از قابلیت حذف صدای محیط پشتیبانی نمی‌کنند و ضد آب هم نیستند. شیائومی معمولا به ارائه‌ی محصولات ارزان‌قیمت ولی با قیمت مناسب شهرت دارد و امیدواریم این ایرفون‌ها هم اینگونه باشند. ایردات‌های شیائومی از ۲۰ آبان در چین با قیمت ۲۸ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا