نرم افزار و اینترنت

گوگل تا سال 2020 فعالیت اپلیکیشن هنگ‌اوت را متوقف می کند

براساس گزارشات جدید، گوگل تصمیم دارد که فعالیت سرویس گوگل هنگ‌اوت را برای کاربران تا سال 2020 متوقف کند.

وب سایت ۹to۵ Google یکی از منابع آگاه به برنامه های داخلی این محصول اعلام کرد، احتمالا Google Hangout به عنوان یک محصول مصرفی در سال ۲۰۲۰ میلادی حذف خواهد شد. این خبر چندان عجیب نیست زیرا گوگل در اصل توسعه این اپلیکیشن را یک سال قبل متوقف کرده بود. پیش از این، گوگل دو پیامرسان دیگر با محوریت موبایل ارائه کرده بود.

گوگل هنگ آوتز ابتدا در سال 2013 و به عنوان جایگزینی برای سرویس Gchat معرفی شده بود اما از همان زمان با بحران عدم مقبولیت مواجه بود. هنگ‌اوت در پلتفرم نرم افزاری گوگل هم به عنوان جایگزینی برای برنامه پیام ها و هم به عنوان پیامرسانی مستقل وجود داشته و گاهی هم ترکیبی از هر دو مورد بوده و برخی قابلیت ها مانند تماس تصویری و تماس گروهی به آن اضافه یا از آن حذف شده اند.

با این حال این سرویس هیچ وقت نتوانست به عنصری مهم در بین کاربران تبدیل شود و در نهایت پس از عدم موفقیت در سرویس G Suits که اخیرا در آن ادغام شده بود قرار است به فعالیت خود پایان دهد. گوگل قصد دارد ویژگی های جدیدی را در اپلیکیشن متفاوتی به نام Chat در اختیار کاربران خود قرار دهد که شیوه استفاده از آن به کلی با پیامرسان های فعلی متفاوت خواهد بود و گفته می شود با همکاری اپراتورها از ابتدای سال 2019 عملیاتی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا