نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بالاخره Teams را به فروشگاه خود می افزاید

طبق به روز رسانی نقشه راه این شرکت، به زودی می توانید مایکروسافت تیمز را از مایکروسافت استور در ویندوز، دانلود کنید. برنامه ارتباطات کاری مایکروسافت تا این لحظه در فروشگاه خود در دسترس نبوده است. یا باید از وب دانلود می شد یا در کنار بقیه Office 365 نصب می شد. (اگرچه، همانطور که ZDNet اشاره می کند، در یک نقطه از فروشگاه منحصراً برای افرادی که از ویندوز 10 در حالت S استفاده می کردند، در دسترس بود، که محل نصب نرم افزار را محدود می کرد.)

طبق نقشه راه، تیمز در ماه آینده برای هر دو ویندوز 10 و 11 در فروشگاه در دسترس خواهد بود. نسخه برای ویندوز 10 با حساب های شخصی، محل کار و مدرسه قابل استفاده خواهد بود، در حالی که نسخه 11 فقط برای حساب های کار و مدرسه خواهد بود. ویندوز 11 در حال حاضر نسخه‌ای از Teams را دارد که در آن تعبیه شده است، که برای چت کردن با دوستان و خانواده با استفاده از یک حساب شخصی استفاده می‌شود، نه به عنوان جایگزین Slack.

مایکروسافت سال گذشته زمانی که طراحی مجدد مایکروسافت استور را معرفی کرد، قول Teams را برای فروشگاه خود داد. همچنین در آن زمان اعلام شد که می‌توانید برنامه‌های اندروید را از طریق فروشگاه برنامه آمازون بر روی ویندوز 11 نصب کنید. خوب است که می بینیم که مایکروسافت در حال کار بر روی آسان تر کردن Teams در ویندوز برای کسانی است که به آن نیاز دارند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا