موبایل و تبلت

رونمایی هواوی از گوشی Enjoy 9 با تراشه اسنپ‌دراگون 450

هواوی از گوشی مقرون به صرفه خود با نام Enjoy 9 رونمایی کرده که دارای تراشه اسنپدراگون 450 و بدون حسگر اثر انگشت است.

محصول تازه این شرکت در حقیقت نسخه ارزان قیمت گوشی Enjoy 9 Plus می باشد که فروش آن از ماه گذشته در بازار هند آغاز شده است. هواوی انجوی 9، نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد.

در پشت گوشی میزان دوربین دوگانه هستیم که با چینش سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 جای گرفته است. همان‌طور که گفته شد، هواوی برخلاف معمول در این گوشی مقرون به صرفه از تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 450 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی استفاده کرده است.

البته مدل دیگری با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هم قابل سفارش است. این تلفن هوشمند از مکانیزم مناسبی برای اسکن چهره بهره می‌برد و کمپانی چینی باور دارد که چنین سیستمی برای احراز هویت کافیست. به همین دلیل دیگر اثری از حسگر اثر انگشت روی بدنه‌ی این موبایل به چشم نمی خورد.

گفتنی است که Enjoy 9 هواوی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل  اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد و واسط کاربری EMUI 8.2 مخصوص گوشی‌های هواوی نیز برایش تعبیه شده است.

هواوی قرار است بار دیگر از طراحی گرافیک Gradient خود در بدنه‌ی این موبایل استفاده کند و آن را در چهار رنگ مختلف مشکی، آبی، قرمز و بنفش عرضه نماید. Enjoy 9 قرار است  از دو روز دیگر یعنی ۲۱ آذر ماه به بازار چین عرضه شود و هنوز قیمت آن دقیقاً مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا