نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام استوری با ویژگی‌های جدیدی بروزرسانی شد

استوری اینستاگرام با قابلیت های جدیدی بروزرسانی شد. اینستاگرام از زمان عرضه استوری تا به امروز، ویژگی های جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. در جدیدترین آپدیت عرضه شده برای این شبکه اجتماعی، کاربران به ابزارهای جدیدی دسترسی پیدا می کنند.

اگر حساب اینستاگرام دارید، حالا می‌توانید از استیکرهای پرسش سؤال برای پیشنهاد موسیقی در استوری‌ یا تعامل با کسانی که مشغول لایو استریم هستند استفاده کنید. همچنین این شبکه اجتماعی به یک استیکر تعاملی جدید به شکل شمارش معکوس هم مجهز شده که می‌توان آن را در استوری‌ها استفاده کرد.

برای مثال اگر کاربری در استوری اینستاگرام در رابطه با موسیقی مورد علاقه دیگران سوالی بپرسد، افراد می توانند به‌جای تایپ نام موسیقی، آن را در پاسخ ارسال کنند. یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که برای اینستاگرام در نظر گرفته شده است، امکان ارسال سوال و پاسخ در زمان لایو اینستاگرام است. از این پس کاربران می توانند سوالات را در بخش Q&A مشاهده کنند و دیگر نیازی به اسکرول در میان کامنت ها نیست.

همچنین افکت‌های جدیدی به دوربین اینستاگرام اضافه شده که می‌توانند نسبت به فراز و نشیب صدا در موزیک‌ها واکنش نشان بدهند. به این افکت‌ها می‌توانید از طریق تب Music دسترسی پیدا کنید. همچنین ویژگی‌های دیگری مثل اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در لایو قرار است که به زودی در دسترسی کاربران قرار بگیرد.

کاربران هم اکنون می توانند با دریافت آخرین نسخه این اپلیکیشن از پلی استور و یا اپ استور، به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا