لنوو سرانجام از اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام با نام Z5 Pro GT پرده برداشت.

تمرکز اصلی لنوو در این گوشی روی سرعت بوده است. پنل پشتی جنسی شیشه ای با طرحی مشابه با فیبر کربن دارد. در اطراف هم شیاری قرمز رنگ گوشی را در بر گرفته است. برای قاب اطراف دوربین ها و بخش پایین قسمت کشویی هم رنگ قرمز در نظر گرفته شده است.

دیگر مشخصات این گوشی نسبت به لنوو Z5 Pro تغییر نکرده است. این یعنی فارق از رنگ و طرح شیشه پشتی، همچنان شاهد همان طراحی کشویی هستیم. در جلوی این گوشی یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با تکنولوژی AMOLED دیده می‌شود و سنسور اثر انگشت هم در زیر این نمایشگر قرار گرفته است.

در زیر نمایشگر دستگاه، یک دوربین ۱۶ و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی‌های شما قرار داده شده است. در بخش پشتی دستگاه نیز سنسور اصلی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوم دستگاه، ۲۴ مگاپیکسلی است.

لنوو زد ۵ پرو جی تی در سه نسخه‌ از تاریخ ۲۴ژانویه برابر با ۴بهمن عرضه خواهد شد: یکی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قوی‌ترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. لنوو برای سه نسخه‌ی یادشده به‌ترتیب برچسب قیمت ۳۹۰ و ۵۰۰ و ۶۵۰دلاری درنظر گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *