صوتی و تصویری

ال‌جی از مانیتور 32 اینچی با کیفیت QHD رونمایی کرد

ال جی به تازگی از جدیدترین مانیتور 32 اینچی خود مدل 32QK500-W با قیمت کمتر از 300 دلار پرده برداشت.

محصول جدید این شرکت، از فناوری AMD’s FreeSync با نرخ رفرش 75 هرتز و زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه پشتیبانی می کند. پنل IPS نوید زاویه دید عالی را می دهد و تعداد رنگ های تولید شده هم بنا بر ادعای شرکت کره ای 1.07 میلیارد است.

رزولوشن این مانیتور برابر با 2,560 در 1,440 پیکسل بوده که می توان به نرخ فریم بالاتر از رزولوشن 4K دست یافت. فناوری AMD’s FreeSync تنها روی پورت HDMI پشتیبانی کرده، اما در عوض از دو درگاه HDMI، یک دیسپلی پورت و یک مینی دیسپلی پورت بهره می برد و به یک درگاه 3.5 میلی متری هدفون هم مجهز شده است.

پایه مانیتور قوس زیبایی دارد اما نمی توانید ارتفاع مانیتور را تنظیم کنید با این حال امکان تنظیم زاویه مانیتور فراهم شده. همچنین امکان نصب روی دیوار در نظر گرفته شده است. در کنار قابلیت‌های گیمینگ، این مانیتور یک حالت مطالعه برخوردار است که با کاهش رنگ آبی میزان خستگی چشم در خواندن مطالب و اسناد متنی را کاهش می‌دهد. همچنین امکان استفاده از قابلیت تصویر دو گانه بر روی این مانیتور ممکن است.

قیمت در نظر گرفته شده برای این مانیتور در کشور ژاپن برابر با 300 دلار است که این محصول را تبدیل به رقیب جدی برای مانیتور Q3279VWFD8 شرکت AOC می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا